Skip to main content

Βασιλείου Κωνσταντίνος

Επίκουρος Καθηγητής Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

Τομέας Φαρμακολογίας - Βιοεπιστημών

Σπουδές
  • 1992-1997: B.Sc. Τμήμα Γεωργικής Οικονομίας. Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
  • 1997-1998: M.Sc. in Food Economics and Marketing. Department of Agricultural and Food Economics. University of Reading, UK.
  • 1998-2002: Ph.D. in Food Marketing (Supply Chain Management). Faculty of Agricultural Engineering, Food Production & Rural Land Use. Cranfield University, UK. 

 

Θέσεις Εργασίας

02/2020 – Σήμερα: Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Φαρμακευτικής, Πανεπιστήμιο Πατρών

2017 – 2023: Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο

2009 – 2020: Διδάσκων με βάση το Π.Δ.407/80 και ως Ακαδ./Παν. Υπότροφος, Πανεπιστήμιο Πατρών

2006 – 2019: Επιστημονικός / Εργαστηριακός Συνεργάτης & Ακ. Υπότροφος με Προσόντα Επίκουρου Καθηγητή, ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, ΤΕΙ Πάτρας και Μεσολογγίου

2004 – 2007: Διδάσκων με βάση το Π.Δ.407/80, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

 

Διδακτικό έργο

Προπτυχιακό Πρόγραμμα

  • Φαρμακοοικονομία [PHA-Ε14-NEW]

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Ανακάλυψη και Ανάπτυξη Φαρμάκων

  • Μεθοδολογία και Ηθική της Έρευνας [DPHA_5]

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Κοσμητολογία-Παρασκευή και Αξιολόγηση Καλλυντικών Προϊόντων

  • Βιομηχανική Παραγωγή Καλλυντικών Προϊόντων [PHA-COS-24]

Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Εξατομικευμένη Ιατρική

  • Εξατομικευμένη Ιατρική Δημόσια Υγεία και Οικονομικά [PM_05]


Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

  • Health professionals’ and patients’/public awareness, attitudes, and intentions towards the adoption of innovations in personalized medicine
  • Health professionals’ awareness, attitudes, self-efficacy, practice and intentions towards promoting patients’/public self-care
  • Patients’/public health literacy, health information seeking, empowerment, awareness, self-efficacy, attitudes, health locus of control, health consciousness, practice and intentions towards self-care (e.g. OTC, dietary supplements)
  • Community pharmacists’ awareness, attitudes, self-efficacy, social norms, perceived behavioral control, practice and intentions towards providing new services to their customers (e.g. vaccination, management of mild conditions)
  • Health professionals’ and patients’/public awareness, attitudes, and intentions towards the adoption of AI based healthcare innovations 
  • 2610 - 962322

  • Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ωρες υποδοχής φοιτητών
  • Δευτέρα: 11:00-13:00
    Τρίτη: 09:30-11:30
    ή/και μετά από συνεννόηση [Email]